Στη διαδικασία της επισκευής θα χάσω δεδομένα?
Πρίν από την επισκευή της συσκευής σας, αν αυτό έιναι εφικτό και εφόσον θα υπάρξει εργοστασιακή επαναφορά ή αναβάθμιση λογισμικού παίρνουμε αντίγραφα ασφαλείας. Ωστόσο, λόγω του ότι μια δυσλειτουργική συσκευή, πιθανόν να μην εκπληρώσει τη διαδικασία σωστά, προτείνεται να κρατάτε οι ίδιοι τακτικά αντίγραφα ασφαλείας.
Παρέχετε κάποια εγγύηση στις επισκευές?
Τι συμβαίνει αν το ανταλλακτικό που χρειάζεται δεν είναι διαθέσιμο?
Τι γίνεται στην περίπτωση που βρεθούν περισσότερα από τα αρχικά εκτιμηθέντα προβλήματα?
Αναλαμβάνετε επισκευές αν έχει γίνει προηγηθεί αλλού αποτυχημένη προσπάθεια?
Αν έχω προμηθευτεί το ανταλλακτικό, αναλαμβάνετε την επισκευή?
